Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A62l77e91x88a70n15d86r 11C95h57y42t14i47l 2244872695141

Vynikajici, je ten rozhovor s ceskymi titulky nekde online? Farage jsem videl kdysi na youtube a jeho proslovy mely hlavu a patu.

0/−2
2.4.2014 9:23

V40l94a94s95t30i62m65i91l 68J48i91r13g81l 8264809366387

Pane Jahodo, jste šťastná generace, když můžete srovnávat naši republiku s Velkou Británií, jako rovnocenným partnerem. Já jsem tam byl před 25 lety za totality služebně a připadal jsem si, ne jako říkáte vy Euroskeptici občan druhé kategorie, ale asi tak patnácté. Ať je unie jaká chce, bez ní bychom se vrátili do této doby. To si vy mladí vůbec nedovedete představit. Vy chcete mít jen výhody a nemít za nic zodpovědnost. Tak jednoduché to není. Musí se to hodnotit objektivně.Měli bychom usilovat o lepší unii a ne ji jenom kritizovat. To si mohou dovolit státy, které na tom byly mnohem lépe, než my, než si nás nasadili do kožichu.

+4/−4
31.3.2014 22:57

J74a22r94o98s14l23a88v 71B12r60ü12m29m97e94r 7214403266

Proč pak byla revoluce v 89, tak jsme mohli jen socialismus vylepšovat a ne jej zrušit. Dnešní EU je kopie SSSR, zatím jen bez GULAGů. To říkají lidé, co v GULAGu byli, viz. https://www.youtube.com/watch?v=lRYTxmm5lYM 

Na EU je po Lisabonské smlouvě, kterou EU  ani ne po roce stejně porušila, špatné kompletně vše. Nedá se vylepšovat, jedině zbořit a začít znova. Jako sekundární řešení jsem pro, a klidně jako vzor použijme ústavu USA.

+2/−5
1.4.2014 13:12

V67l15a85s35t10i22m98i29l 31J22i83r28g78l 8754169746727

Vy jen potvrzujete, že kdo to nezažil na vlastní kůži, nedovede si to představit ani ve snu  a věří každému demagogovi, propagandistovi a vymývači mozků. Já jsem v Sovětském svazu byl a srovnávat to s EU můžu velice dobře. Věřte mi, že je to nesrovnatelné téměř v žádném směru..Vím, že je to zbytečné říkat někomu, kdo to zná jen z propagandy. Lepší EU i se všemi jejími nedostatky než jakékoliv jiné řešení!

+4/0
1.4.2014 16:07

J12a92r70o10s27l16a33v 93B69r59ü45m93m73e37r 7614853236

Ehm, jak víte, že jsem to nezažil na vlastní kůži? No dobře, jen jako jinoch, ale i tak. Ano, samozřejmě, socialismus v SSSR byl dále, než v EU, ale plnou parou tam míříme. I s tou bídou a nedostatkem. A i těmi GULAGy. 

Já jsem Vám jedno lepší řešení, než je EU, navrhl, a to Spojené státy Evropské.

0/−2
1.4.2014 17:02

L20u94d10ě37k 62N22ě75m77e91c 5385701912354

To je jen navržené jméno. To zaprvé. Plnou parou mířili vpřed naši představitelé před 50 lety. Máte slovník, který je podobný tomu jejich. Plný frází a prázdných slov.

+1/0
1.4.2014 18:20
Foto

J54a37n 55L95i12n50h40a97r61t 3811913651505

>>plnou parou tam míříme<< To je teda pěkná hloupost.

0/0
2.4.2014 22:01

A75l15e55x92a60n96d14r 68C80h15y46t20i88l 2264912175871

Demagogie? Propaganda? Statistika!

Je Japonsko, Cina, Svycarsko, Australie, Kanada snad clenem EU? Neni a presto prosperuji.

Jste prilis kratkozraky a ohanite se slovy jako demagogie a propaganda. Je z Vas jasne citit, ze nechcete prevzit zodpovednost za vlastni jednani. To bylo normalni za komunistu a u lidi, kteri jsou nejisti a nerozhodni.U Vas se to da vzhledem k Vasemu veku pochopit. Vyrustal jste v takovem prostredi. Dnes je ale moznost jit jinym smerem. Jen se nebat. Urcite nesouhlasim s Vasi posledni vetou, nicmene ani tak Vam minus nedam:)

0/0
2.4.2014 9:48

A45l41e67x24a31n88d96r 70C86h30y87t61i38l 2134442865851

My potrebujeme byt samostatni, abysme si vstipili pocit zodpovednosti. Dosud za nas vzdy nekdo rozhodoval. Rakousko, Nemecko, Rusko. Mozna je cas se trochu osamostatnit. Nerikam, ze to bude jednoduche, ale urcite bude lepsi prevzit zodpovednost, nez nechat cizaky opet rozhodovat o nas samotnych a co je pro nas spravne ci nikoliv. Potrebujeme zmenu jako sul. Viz vysledek novych parlamentnich stran v poslednich volbach. Lide si to preji a vsichni nastesti nejsou hloupi natolik, aby chteli setrvavat v zakonzervovanem stavu, ktery nevyhovuje.

Unii pomuze to, ze se rozpadne a nastartuje se tak neco lepsiho. Ten ucel, ktery byl puvodne. Jak rika Farage: volny trh a spoluprace. Nikoliv byrokracie a ztraty financnich prostredku v bezednych dirach.

Myslite si, ze EU nas nejak zvyhodnuje dotacemi? To jsou jen pujcky, ktere budeme muset jednoho dne zaplatit i s marzi. A kazdy rozumny clovek preci vi, ze pujcovat si, aniz by byl schopen vratit pujcene penize, ke svetlym zitrkum nevede.

My potrebujeme lepsi hospodareni s vlastnimi penezi, k tomu EU potreba neni. Jestli si myslite, ze nas Unie prijala jako blechy do kozichu, mylite se. pokud by se jim to nevyplatilo, nedelali by to. To neni zadna socialni prispevkova organizace.

0/−1
2.4.2014 9:41
Foto

V16á30c83l40a41v 65C32h54u49c89h45m17a 6845571328196

Chceme mít jen výhody a žádnou zodpovědnost? Ale to je přece mantra všech eurohujerů. Máte to trochu popletené.

0/0
2.4.2014 12:40

2262501335502

Prdlajs. Vsichni ti tzv euroskeptici nedelaji nic jineho nez ze hudraji nad tim, jak za ne nekdo rozhoduje, aby nemuseli rozhodovat sami. Pritom mate stejna prava jako jakykoliv jiny clen EU. Akorat je nevyuzivate a radsi jenom skuhrate.

0/0
2.4.2014 13:15
Foto

V28á85c18l83a16v 39C19h52u39c77h69m59a 6335811958176

Vy jste dobrej. Skutečnost, že mi někdo zakazuje rozhodovat a rozhoduje za mně vydáváte za neochotu rozhodovat se sám.

+1/0
2.4.2014 13:19
Foto

J75a56n 79L18i23n74h40a53r88t 3841383961775

Co podstatného si nemůžete rozhodnout sám?

0/0
2.4.2014 22:02
Foto

V45á87c78l92a67v 10C97h45u77c11h31m22a 6915761788406

Třeba obživu.

0/0
3.4.2014 16:25

L22u34d87ě49k 55N61ě45m41e20c 5745861422284

Tak ten byl dobrej. Teda jestli to byl fór. Jinak je to na bednu. Ledaže byste nás trochu oblažil nějakým podrobnějším moudrem. Zkuste tu myšlenku třeba rozvést a dotáhnout do konce.

0/0
3.4.2014 16:32

2972761415402

Dobre bydlo pali.

0/0
2.4.2014 13:18
Foto

K17a51r97e76l 90W32i82m60m39e74r 1342668255

Pane Jahodo ,nemuzete v zadnem pripade koncit pozitivne citovanim pana Farage.Ve vsech zemich EU krome Ceska a velice malo v Britanii, je diskuze o kladech a zaporech EU ve vsech mediich normalnim jevem.Jen v Cesku maji prave pan Farage ,pan Klaus ,pani Bobosikova a jini ,cely prostor v mediich bez opozicniho nazoru.Tim je vytvoreny i vas nazor,ktery je mylny.EU neni v konecnem stavu vyvoje.Je to neustaly proces pri kterem vznikaji a budou vznikat chyby.Ale prave v techto dnech prozivame situaci ve ktere snad i vy vidite jak malo znamenaji jednotlive at uz velke nebo male staty.A ostatne,Britanie se nikdy za evropu nepovazovala a to je samozrejme na jejich nazorech a jednani videt.

Dekuji

+2/−12
27.3.2014 17:39

T46o95m10á40š 64T96a88t50í25č98e55k 5680272800678

Kristova noho! Prounijní propaganda vod rána do noci! Wimmere, vem to přes svůj domácí Pasov do Brusele, tam ti bude vonět.

+2/−1
28.3.2014 1:11

M79i47r10o68s90l15a50v 77J12a49h88o51d37a 6197808360787

Nejdřív bych se vyjádřil k rozdělení euroskeptiků. Klaus z unie ani vystoupit nikdy moc nechtěl. Bobošíková je destruktivní, nemá žádné řešení. UKIP a Svobodné považuju za konstruktivní, protože chtějí vstoupit do organizace EFTA, která zajišťuje volný obchod, který také považuju za nejlepší prostředek dosažení míru mezi státy. Čím menší moc mají politici a čím více fungují svobodné přeshraniční vztahy, tím větší záruka mírové spolupráce. Války nevyvolává nikdo jiný než politici.  Proto Farage, proto Svobodní.

+11/−1
28.3.2014 11:45

2262731785862

EFTA dela to co chce EU. Zmizi-li EU bude muset EFTA delat to co ted dela EU. Bez pravidel totiz zadne svobodne vztahy nefunguji.

0/−3
31.3.2014 10:26

J11a63r11o87s89l24a17v 95B39r58ü20m64m13e23r 7394163436

Jsou pravidla a pravidla.

0/0
1.4.2014 13:12

L60u74d67ě93k 59N51ě22m68e78c 5695871292384

Tak podle Vás eurohujer zesměšňoval euroskeptika, což je opovrženíhodné. Když Vy označíte někoho zaeurohujera, tak ho taky zesměšňujete. Takže jste taky opovrženíhodný.

0/−5
27.3.2014 16:46

M93i48r92o66s25l45a21v 77J75a96h53o48d52a 6397338470247

beru kritický názor. už mi poradili lepší slovo euronadšenec, protože ten eurohujer už je tak zažité, že mi nepřišlo divné, ale ten euro nadšenec je lepší.

+2/0
28.3.2014 11:47

L79u73d92ě28k 51N15ě84m36e58c 5505421192304

Není, je to úplně stejná hovadina. Prostě pro Vás je ten, kdo je přívrženec EU hlupák, kdežto ten, kdo je odpůrce, je chytrý jedinec. Tak si své ego hýčkejte. Máte spoustu soukmenovců, kteří stejně jenom hýkají a nemají žádnou konstruktivní myšlenku. Ostatně paní Bobošíková je vašim zářným příkladem.

+1/0
1.4.2014 16:16

M35o87j66m44í20r 26S97v86o76b27o38d67n62í30k 9290505305278

Optimista je špatně informovaný pesimista.

+1/0
28.3.2014 23:35

L74u53d97ě95k 94N11ě86m87e62c 5655171742134

Staré kydy. Co tam vůbec máte s optimistou?

0/0
1.4.2014 16:11

M11o57n49i19k85a 13H42a22b35a59n47o61v45a 7348643307856

Už svým rozdělením na eurohujery (což je pejorativní výraz) a eurskeptiky naznačujete, ke komu máte blíž. Označení eurohujer odpovídá na druhé straně spíše označení eurofobik. Tuto debatu jsem viděla a z Vašeho komentáře k této debatě mám pocit, že ji nedokážete objektivně popsat a zakrýt tak svůj protievropský postoj. Pan Farage podle mne mluvil zbytečně moc obecně (i proto byl označen oponentem za dogmatika) a kdykoliv přišla řeč na konkrétní témata, dostal se častěji do úzkých než jeho kolega. Obecná kritika jak je EU celá na dvě věci a která prostupuje nejenom debatami an netu, ale dnes i oficiálními názory politických stran, je vůbec docela snadná. Přesto žádná organizace navíc tak veliká nesmí být nekritizovatelná. To by byla její zhouba, bohužel nejvíce je slyšet kritika nekonstruktivní a laciná. Farage není sice tento případ, ale přesto to stále není žádný think-tank.

+3/−1
27.3.2014 16:12

T43o15m41á75š 87T21a33t40í85č79e56k 5560602900228

Tvrdit o výrazu "eurohujer", že je pejorativní, to je typická politická korektnost. Ono totiž, když řeknu o mrzákovi, že je mrzák, tak ho taky neurážím, prostě jenom nehledám lživá slova pro označení skutečnosti, jako je "člověk se speciálními schopnostmi". Kdo dneska souhlasí s děním v Bruseli, je eurohujer. A to je hodně líbivý eufemismus. On totiž ten Hujer v Marečkovi byl sice blbeček, ale vlastně neškodné, což se o eurohujeřích dneska říct nedá. :-P

+3/−2
28.3.2014 1:19

J72a25n 80Š27k53r44a26b18á18n90e24k 7155450608702

Tak tady je jasný příklad toho proč pro některé Svobodní nejsou volitelní.. Arogance, agresivita.. Jen tak dálR^

+1/−2
28.3.2014 8:48

M45i65r12o29s59l74a97v 24J89a33h19o32d15a 6567858610447

tak to není. je to spíš jen odpověď na to jak se arogantně se chová EU. Každopádně máme snahu s tím něco dělat a uznávám, že ani my nejsme mistri komunikace.

+1/0
28.3.2014 11:49

2462731455642

Jak arogantne se chova EU?

0/0
31.3.2014 10:27

P16a21v85e69l 35H96o49r60á81k 8741723685492

Vy chodíte do třetí třídy nebo žijete v Somálsku?

+1/0
31.3.2014 20:53

L23u53d37ě10k 25N23ě58m35e56c 5185301382684

Vy neumíte odpovědět, nebo jste od narození ředitelem zeměkoule?

0/0
1.4.2014 16:23

L32u56d56ě77k 41N10ě95m63e34c 5795421922624

Takže když řeknu, že je Tomáš Tatíček blbeček a duševní mrzák, tak jen použiji jeho formulace a ještě k tomu to mohu nazvat líbivým eufemismem.

0/0
1.4.2014 16:21

M35a47r41t25i59n 49R81o91s12o57l 4610293322241

EU pohřbila Lisabonská smlouva. Do té doby EU jen capala v blátě a místo kroku na pevnou zem (tedy omezení svého vlivu), udělala krok opačným směrem do bažiny (zrušila si jakékoliv brzdy byrokracie). Klaus promeškal jedinečnou příležitost stát se celoevropským státníkem, když by pozdržel svůj podpis do uspořádání referenda, nebo dalších voleb. Důvodů měl několik: 1) Vítězná parlamentní strana ODS tvrdila před svým vítězstvím, že LS zastaví a dělala opak. 2) Referendum o vstupu do EU stavělo na právu veta, které se nyní rušilo bez referenda. 3) Většina poslanců, kteří LS schalovali smlouvu vůbec nečetli. Ano možná by ho to stálo ustavní soud, ale ten jak vida stejně riskoval kvůli větším prkotinám.

+11/0
27.3.2014 15:08

2202171975902

A ted tu o Cervene Karkulce.

0/−1
31.3.2014 10:27

M56a10r13t50i91n 81I50g74u76e 9150256422212

Jen si dovolím polemizovat s vaší myšlenkou "média budou muset prolomit svou nadšenou pro-unijní politiku" otázkou: Proč by musela? Berte to prosím - s útrpným výrazem v mé tváři, nikoli s nadšeným ...

0/0
27.3.2014 12:24
Foto

J43a46n 88Š75e26b19e95l67í47k 1455662737945

Bohužel máte pravdu. Média budou před volbami prezentovat parlamentní strany. Ty nic jiného, než pro-unijní propagandu neřeknou. Neparlamentní strany hlas nedostanou. Ani Svobodní (2,5 %), ani jiné euroskeptiské (eurorealistické) strany s ještě horším výsledkem v loňských volbách.

Mělo by to být tak, že pokud je v populaci poměr příznivců / nepříznivců EU nějaký, měly by pro-unijní a proti-unijní hlasy dostat v médiích prostor odpovídající tomuto poměru. Ať je jakýkoli.

+2/0
27.3.2014 14:05

J37a54n 26Š88k87r65a43b32á41n89e22k 7425640908502

poměr příznivců a odpůrců se jasně prokázal ve volbách, a to je jediný relevantní průzkum kterého se lze držet. 

Pokud se nějaký problém dotýká přímo problematiky vystoupení z EU je téměř pravidlem že o Svobodných zmínka je, popřípadě dostane jejich zástupce možnost prezentace (třeba u paní Drtinové je Mach častým návštěvníkem).

+1/0
27.3.2014 14:25
Foto

J82a44n 66Š58e89b24e24l39í56k 1975112207395

Nemáte pravdu. Volby neukázaly na poměr příznivců a odpůrců. Volby statisticky velmi relevantně ukázali, že nás nikdo nezná.

Kolikrát byl Mach u Drtinové? A kdy naposledy? Já vím o jediném případě.

0/0
27.3.2014 14:50

J52a20n 43Š38k55r64a37b33á84n87e48k 7815200798522

Takže za neúspěch Svobodných můžou média protože jim nedávají prostor.. jak jednoduché že, dle mého názoru ale zcela chybné uvažování..Mě to ale může být vcelku jedno, já Svobodné nevolil a volit nebudu.. Ačkoli bych tu rád pravicovou stranu Svobodní to pro mě nejsou.

co se týče Macha u Drtinové pravda že nevím kdy tam byl naposledy, jen se mi zdálo že ho tam vidím docela často, naposledy myslím u debaty o rozpočtu.

+2/0
27.3.2014 15:05
Foto

J34a56n 20Š35e67b23e33l79í86k 1755582797975

Vždyť jsem nic takového neřekl! Že nejsme v médiích to je náš problém a nikdo se na nic nevymlouvá. Ostatně, loni před před volbami jsme vydali prohlášení, že ČT postupuje v souladu se zákonem.

0/0
27.3.2014 15:22

P96e28t86r 77K36u89d21l97i61č66k77a 5372664645

No jo, ale to je váš problém. Holt když někdo ani neví, že existujete, tak přece nemůže být vaším příznivcem a logicky vás tedy nemůže volit. A byť uznávám, že v některých debatách jste ze strany ČT dostali nesmyslně stopku třeba na úkor Bobo, tak bych to na média nesváděl.;-)

0/0
27.3.2014 15:08
Foto

J94a94n 84Š48e20b71e89l82í46k 1715422967155

No ale vždyť na tom se úplně shodneme! Máte ve všem pravdu!

- Když nás nikdo nikdo nezná, nemůže nás nikdo volit.

- Je to náš problém. Nevíme, jak ho řešit.

- Na média můžeme nadávat, ale přímo to na ně svádět nemůžeme. A neděláme to.

+2/0
27.3.2014 15:14

P72e33t66r 79K74u66d39l15i96č20k22a 5902974805

ok

0/0
27.3.2014 15:18

J90a67n 77H82a68n12á27k 6371935489648

Obávám se, pane Šebelíku, že i kdybyste přestal své nevoliče označovat za otrokáře a otroky, tak ani to Svobodným nepomůže v prosazení značné demagogie, která je v tuto chvíli na nějakých 0,5% preferencích, tj. sotva měřitelné hodnotě, nikoliv 2,5% získaných při volbách. To i ti Piráti si vedou 5x lépe od voleb.

0/0
27.3.2014 16:59
Foto

J86a88n 24Š60e55b54e79l31í27k 1875402817905

V čem spočívá ta demagogie? Doložte jedno tvrzení, které nebylo dostatečně argumentováno. A opakuji - Svobodní mají mezi těmi, kdo je znají, 30 % preferencí.

0/0
28.3.2014 0:02

A21l96e61x66a84n82d93r 50C39h80y32t14i63l 2134392785761

Nebyt u Drtinove je pozitivni vec. Tam stejne zadna vecna debata neprobihala. Budte radi:)

0/0
2.4.2014 9:50

M77a83r12t91i84n 51I78g58u52e 9390906732192

Jak se díváte na hnutí STAN?

0/0
28.3.2014 22:47
Foto

J49i18ř75í 66K84r17á44k42o54r10a 9979343

Souhlasím, že EU je na rozhraní, kdy se bude nutně muset buď demokratizovat, čímž pádem dostane víc prostoru opozice a změní se směřování, anebo se utuží režim a opozice bude perzekvována jako za totality.

+1/0
27.3.2014 11:36



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.