Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A29l20e49š 55K50o35f38r30á54n59e15k 9412142255660

Jsem voličem Svobodných, nicméně když vidím, že první, s kým se Mach v Bruselu setkal je Wilders a Le Penová, nezdá se mi, že by se to ubíralo úplně správným směrem. Stejně tak, jako ta frakce ESF, která byla až do teď plná obskurních šašků typu Praví Finové, nebo Slovenská národná strana. Skoro si myslím, že by Petru Machovi lépe slušelo být nezařazený, protože spojením s lidmi tohoto typu Svobodné pouze diskredituje a dává snadno munici do rukou odpůrců. On ani ten Nigel Farage není žádná hitparáda, někdo, kdo obdivuje Putina ve mně automaticky budí nedůvěru.

0/0
3.6.2014 12:30
Foto

V63i71l25i30a70m 97M75l60i57c12h 1871673475208

To se měl dat do spolku se zelenými nebo co? Europoslanec nemá prakticky žádný vliv. Petr Mach teď chce zkusit dokázat, že to jde. Pokus se mu povede tu změnu Smlouvy prosadit, nebyly eurovolby zbytečné. Je logické, že hledá podporu nejdříve u frakcí, které nebudou za to chtít žádnou protislužbu. Až když mu bude chybět už jen pár hlasů, bude muset hledat mezi eurohujery a pak teprv přijde čas na kompromisy, t.j. něco za něco.

+1/0
4.6.2014 9:53

J50a85n65a 24F66r76a58i68t25o32v27á 5360250199196

R^ Karma jako Morava.!!

+3/0
3.6.2014 0:26
Foto

H14o13n45z58a 20P16o44b74o28ř41i77l 2670623464661

Opravdu je Mach první? UKIP a Nigel Farage má jakou nálepku?

0/0
2.6.2014 16:06

J81a86n 27Š78k67r93a90b73á36n65e96k 7475480978932

Zvolení Macha do EP je zlomem pro celou Evropu..  Autore to mě dostalo ;-D

0/−4
2.6.2014 15:37

R55o87b66e56r53t 66H38o57r41á75č74e67k 5332456976245

Nesouhlasím s názory SSO, ale považuji za správné, že může Mach ukázat v praxi svou politickou práci. "Pláč euronadšenců" ani hýkání eurofobů není namístě, protože se nejedná o nic závratného. Mýtus ostrakizace SSO zněl jako poraženecký pláč a byl nedůstojný dospělé strany. Budoucnost ukáže, zda má tato strana šanci pouze při extrémně nízké volební účasti, nebo zda už dospěla. Osobně se domnívám, že toto je jejich vrchol.

+1/−9
2.6.2014 15:07
Foto

F22r11a42n44t10i56š56e24k 27K39š75í78r 2619716665

Je zajímavé, že s nimi nesouhlasíte.  Z vašich reakcí a názorů bych vás k těm Svobodným zařadil. :-)

+3/0
2.6.2014 15:14

R46o80b72e52r21t 21H18o78r38á34č55e51k 5142106706545

Jsem pro ekonomický liberalismus, ale myslím, že tahle strana je příliš radikálně-ideologická a opomíjí politickou a ekonomickou realitu. Takto extrémně prosazovaný a propagovaný přístup v praktické politice spíše uškodí než něco vyřeší. Politika je kompromis a Svobodní příliš věří v holé poučky, které jsou nerealizovatelné v normálním politickém prostředí..

+3/−4
2.6.2014 15:18
Foto

F75r22a53n94t14i13š97e46k 97K73š48í26r 2779866765

Za dvacet let nikdo nikdy nezačal doopravdy prosazovat ten ekonomický liberalismus.  Jen slovně.  Reálně jsme svědky Fabiánského socialismu.  Najednou je zde strana, která má liberální ekonomiku a zároveň jí opírá o přirozené právo, tedy o morálku.  Základem by měl být zákon o vyrovnaném rozpočtu, což je základní priorita Svobodných.

+10/0
2.6.2014 15:48

R85o73b38e93r93t 79H33o86r16á42č72e18k 5882576526565

Ano, to by prosaditelné bylo, ovšem žijeme ve věku dotací, pobídek, regulací, etatismu.... Cesta podle mě není revolucí, ale postupnými kroky prosadit tržní principy. Vámi propagovaná anarchokapitalistická idea je podle mého inspirativní teoretický koncept, ale to je na dlouhou debatu. My potřebujeme realizovat drobné kroky směrem k trhu - školné, reforma penzí, protržní zdravotnictví, pozvolné snižování regulace apod., což je možné realizovat pouze skrze středopravé subjekty v součinnosti. Svobodní jsou příliš nekompromisní a z osobního kontaktu mi přijdou jako členové nějaké sekty.

+1/−2
2.6.2014 15:56

F53i72l63i62p 35V65ý66m63o48l43a 1734780728

Máte poměrně bujaré představy, jestli si myslíte, že to, co Svobodní prosazují prosadí za jeden rok. A středopravé subjekty neexistují. To je levice. Jen tak mimochodem.

+3/0
2.6.2014 17:15

R93o39b91e61r48t 81H22o19r15á90č30e87k 5162206326955

To je mýtus svobodných. Pravice je všude ve světě konzervativní a nikoli liberální. U nás vzniklo liberální pojetí pravice náhodou díky transformaci ekonomiky a Klausovou propagandou. Přitom je konzervatismus napravo od liberalismu. Prohlašování se za jedinou skutečně pravicovou pravici je takové trapné. Není pro to jediný důvod.

+1/−3
2.6.2014 18:12

J24a49n 93P51a29v75e62l 8243612208286

Ee, hluboce s Vámi nesouhlasím. Je pravice/levice a liberalismus/konzervatismus. Není žádný důvod proč by nesměl být pravičák liberální a levičák konzervativní. Dle mého skromného názoru, mýtus pravičák=konzerva vznikl podle anglosaského světa kde to velké strany dodržují (ostatně, když tam mají jen dvě, tak to dělení bude mít tradici ...)

+4/0
2.6.2014 22:37
Foto

J20a89r59o30s10l60a92v 75S50k21o69p16a45l 5428507623519

A v praktické politice ta "konzervativní" pravice nutí chodit lidi do kostela, nebo jim něco pod rouškou "konzervativních hodnot" zakazuje/přikazuje? Není ten "konzervativismus" spíš o osobní preferenci? Svobodní mají jasný ekonomický program, a pokud jde o "konzervativnost", tak se v tomto nikomu nechtějí do života montovat. Naprosto nechápu, v čem je tady zádrhel!Na podobné slovíčkaření a píchání do hovínek je jedinou odpovědí program a důslednost v jeho dodržování.

+5/0
2.6.2014 23:04
Foto

P74e56t24r 43Z70á48v98l49a31d59s96k40ý 5241403500291

Liberalismus nemá žádné radikalismy. Buď je liberální (svoboda jednotlivce), nebo není. Kompromisy jsou možné až při případném podílu na vládě, ale dělat kompromisy ve volebním programu, nebo v ideologii je nesmysl. Proto se kompromitovala ODS, TOP, VV a nakonec i demokratická levice.

Brod daleko, ale gatě už u kolen.

+6/0
2.6.2014 17:55

R71o32b58e84r89t 69H94o39r69á21č35e17k 5142606116665

Omyl, radikalismus byl v počátcích liberalismu jeho synonymem. Nicméně užívám pojem radikalismus v jeho původní podobě - radix = kořen - ke kořenu ideologie jdoucí myšlenky.

+1/−2
2.6.2014 18:15
Foto

P33e86t66r 46Z76á56v70l90a20d98s50k63ý 5611603200701

Proto radixem liberalismu je liberalismus. To prostě nemůžete tak lacině okecat a vytvářet uměle soft liberalismus, či hard liberalismus. Ostatně se mýlíte i ve své první větě. Liberalismus byl přirozeným společenským jevem, než jej socialisté označili za extremismus.

Přestaňte robertovat, když nerozumíte věcem.

+4/0
2.6.2014 19:03
Foto

J49a44r22o82s65l71a80v 78S27k54o32p44a41l 5938877293919

Jde hlavně o ostrakizaci liberální ekonomie, "rakouské školy". Zastoupení tohoto proudu v hlavních debatách se limitně blíží nule. A kromě Svobodných nevím o nikom, kdo by tento proud reprezentoval, vy ano?

Pokud mluvíte o extrémním přístupu, buďte konkrétní. Pro mě není např. požadavek vyrovnaného rozpočtu extrém, stejně tak snížení některých přímých daní. Zrušení daně z příjmu, k čemuž by došlo snad jen při absolutní většině SSO, a ještě k tomu postupně, to je podle mě taky v pořádku - už i tento krok je sci-fi, tak poněkud nechápu, proč tam neposlat Svobodné jako protiváhu ke stávajícímu ortodoxnímu EU socanskému modelu. Já o jiné alternativě k EuroSocialismu nevím, dle mě žádná neexistuje.

+6/0
2.6.2014 15:46

R53o57b92e72r71t 10H41o48r84á49č16e43k 5772596496855

Politika je umění možného. Ultraliberálové dokážou méně než umírnění...

0/−3
2.6.2014 15:58
Foto

J71a90r77o45s93l51a17v 49S91k54o22p39a95l 5328787573899

A v čem přesně "ultra"?

+4/0
2.6.2014 16:01

R17o13b26e96r76t 44H80o44r79á31č74e45k 5482936816585

Něco jiného je liberální konzervatismus a něco jiného je minarchismus a anarchokapitalismus..

0/−4
2.6.2014 16:10
Foto

P68e13t20r 82Z97á30v45l17a11d28s59k69ý 5451253160911

Ne. Umění možného je až sekundární. Dělat z nějakého politicko-ekonomického postoje ultras je znakem bezmoci argumentovat a vyvrátit domnělé omyly. Nálepka.

+5/0
2.6.2014 18:00

R25o35b74e42r52t 18H37o20r42á65č71e76k 5712116966725

není to normativně zabarvené, je to jen identifikace vzdálenosti od politického středu.. Je to prostě na dnešní politické prostředí příliš liberální. Tady jde o to, co jsme schopni v praktické politice dosáhnout, a nikoli o to, jaký vysněný cíl naše ideologie má. Pokud budu dnes prosazovat např. pouze komerční školství vč. základek, pak se budu tak odlišovat od pomyslného centra, že nemohu sehnat podporu. Pokud ovšem budu prosazovat vysoké školství s větším podílem trhu, pak díky názorové blízkosti s dalšími subjekty už mám šanci. Tedy adekvátního cíle lze dosáhnout spíše než neadekvátního. Přitom je vždy lepší dosáhnout malého vítězství než velké prohry.

+1/−2
2.6.2014 18:08
Foto

P62e70t91r 22Z94á59v68l71a95d25s78k27ý 5731443280721

Politický střed je důsledek. A vlastně bláto, které ještě páchne všem. Je alibismem politické neschopnosti.

+5/0
2.6.2014 19:08
Foto

J39a58r19o73s61l38a50v 41S92k76o27p35a53l 5728167133559

Průlom to je v tom smyslu, že žádná strana, která byla záměrně mediálně ostrakizována - což je bez debat případ Svobodných - se přes onu hranici nikdy nepřehoupla. Denně na nás v "našívaší" chrlili průzkumy typu ANO 30%, Svobodní 1%, atp. a teď krátce po volbách do EP už to jede zase nanovo.

Takže znovu, nabourání "Mediokracie" je bez debat nevídaným úspěchem, i kdyby se do v parlamentních volbách nezopakovalo. Vsadím se, že nám opět budou cpány průzkumy v pořadí SZ, Piráti a za nimi Svobodní se ziskem 1-2%. To je téměř jistota!!

+13/0
2.6.2014 13:47

F95r98a52n13t20i42š55e63k 77B26y73s89t62ř74i23c91k42ý 7272627377443

Jak se ta mediální "ostrakizace" projevovala? Mach byl v několika televizních debatách, nějaké rozhovory na internetových serverech jsem též četl, předvolební bannery Svobodných jsem viděl na nejnepravděpodobnějších stránkách, předvolební průzkumy nebyly takové, jak píšete (některé dokonce správně odhadly pořadí Svobodní-Piráti-Zelení a procentuálně se "sekly" o půl procentního bodu)... Idnes blog je legendární platformou členů Svobodných, takže oslavné články se tusekaly jak cvičky u Bati...Žádnou záměrnou ignoraci nebo dokonce ostrakizaci jsem prostě nepozoroval.

+3/−5
2.6.2014 14:18
Foto

J43a22r39o98s44l77a33v 25S97k89o21p33a30l 5748917253629

Ve svobodném prostředí internetu SSO díky vlastní píli dominuje, a to je dobře. Stejně tak v online průzkumech na serverech, které nevštěvují převážně gramotní jedinci. To ale není mainstrem, v této platformě se pohybuje jen zlomek aktivních voličů.

Ano, ČT teď poprve rozšířila předvolební debatu tuším na 16 uskupení - Mach tam musel strpět naprosté exoty a pořad měl vyloženě komediální charakter. Ve stovkách předešlých debat v manstreamových TV jsem ani nednou nezaznamenal konfrontaci Macha (případně jiného zástupce "rakouské školy") a parlamentních socialistů. Ani jednou. Teď po eurovolbách to tedy bylo poprve, tak trošku nuceně, a obavy socialistickýc papalášů z Macha se taky zcela naplnily...

+6/0
2.6.2014 15:59
Foto

V96i12l54i94a44m 64M59l77i27c63h 1341923355208

Tak dejte odkaz na nějaký takový průzkum, kde se sekli o 0,5%. Ale ať to není ten s tím potenciálem, kde je součet 250%. Takhle třeba viděli Svobodné machři na průzkumy ze Sanepu: http://www.sanep.cz/pruzkumy/volby-do-evropskeho-parlamentu-publikovano-6-5-2014/ a měsíc předtím pro Svobodné používali označení "Ostatní" :-) http://www.sanep.cz/pruzkumy/volby-do-evropskeho-parlamentu-duben-2014-publikovano-17-4-2014/

+5/0
2.6.2014 16:38
Foto

J77a68r21o83s69l52a67v 42S18k39o64p87a15l 5508687873829

A už to zase jede - nejnovější průzkum STEM. Svobodní výrazně pod SZ a Piráty, celkový zisk 1/11 počtu hlasů ANO (zatímco teď to byla 1/3). Docela se divím, že je nepředběhnul LEV 21. století a Zemanovci...

+1/0
4.6.2014 18:08
Foto

I97v39o 44C24i17l41i10c78h 1610602811804

Nemohu nepřipomenout ČT24 a jejich dva grafy s výsledky voleb do EP:

http://img.ct24.cz/cache/900x700/article/58/5707/570623.jpg a http://img.ct24.cz/cache/900x700/article/58/5707/570624.jpg

Ta manipulace sice jižnedosahuje takových rozměrů, jako to předvedli loni v říjnu:

http://www.freepub.cz/2013/cenzura-ct/

ale vidím ji tam také.

Ale já si počkám až na výsledky.

+1/0
4.6.2014 18:54

R52o40b89e87r21t 52H21o46r14á48č56e30k 5882726896165

Z hlediska libertariánského přístupu by neměla strana čekat, kdo ji bude kde za cizí peníze propagovat, a měla by svou propagaci uchopit do vlastních rukou. Představa, že mimoparlamentní strany budou mít stejný prostor v médiích jako parlamentní, je hloupá..

0/−2
2.6.2014 15:08
Foto

I39v23o 90C89i44l64i94c57h 1200122451674

Jsem starší než-li Vy, tudíž k podobnému nadšení výrazně skeptičtější, obzvlášť s ohledem na konečný výsledek. Ale líbilo by se mi to, to nepopírám ;-)

+4/0
2.6.2014 13:25

Z41d31e19n70ě86k 88B76á49r75t76a 6614387319824

Teď trochu reality.Sociálně demokratická a křesťansko lidová frakce mají v EU stále většinu.V podstatě se nic nezměnilo,jen ta rozhodující většina je menší.To neříkám jako fanoušek jedné strany, ale jako realista.Nějakého Macha si v EU nikdo ani nevšimne...

+4/−2
2.6.2014 13:14

F43r50a19n55t51i26š35e69k 64B70y70s46t25ř56i82c79k85ý 7742837787253

Doplnil bych, že ten domnělý "průlom" zvolení Svobodných je pouhým lhaním si do kapsy, což se ukáže při nejbližších domácích volbách. Troufám si říct, že při volební účasti 40% a víc budou Svobodní zpět na svých dvou procentech.

0/−5
2.6.2014 13:29
Foto

F94r76a68n40t21i32š23e39k 76K83š68í16r 2109236855

Také nevěříte v dobrovolnou spolupráci?   Já si myslím, že Svobodní v nových volbách získají bývalé voliče ODS a  hodně voličů seberou Pirátům.  Tipoval bych to tedy na 7-8% v příštích  parlamentních volbách.

+8/0
2.6.2014 15:12
Foto

P11e67t84r 20Z96á75v59l48a34d70s42k92ý 5691893110771

Vnímám to podobně. ODS zklamala opuštěním principů své politiky a pak, místo sebereflexe, vydala zprávu, že vlastně vyhrála volby. To jsou nahrávky na smeč, kterou vyberou pravicoví voliči, protože jim došlo, že ODS a pravice jsou protimluvy. 

Jakkoliv se budou zaštiťovat pravicovostí, ODS vydala tolik jednoznačných signálů, že je soft levicová, že jí nelze nadále nic věřit.

Poptávku po pravicové straně nemůže saturovat ani KDU-ČSL, protože praktikuje politiku německé CSU - křesťansko-sociální strany, tedy také levice.

Když se rozhlédneme politickým spektrem, neexistuje tu žádná konzervativní strana britského střihu, jen levičáci a ultralevičáci. To je tak jasné, že promrhat volební potenciál Svobodných by mohl jen politický tupec.

+7/0
2.6.2014 18:16

Z58d16e87n66ě81k 78Z44a29j12í94č92e80k 2123632468125

Slova Rusofill, homofob, eurofob, a já nevím který další fob jsou jen výrazy které používají elitáři, pseudointelektuálové a jsou srovnatelný s výrazy jako " černá svině, cikorky atd" v podstatě jde o to samé nálepkování, používané RÁDOBY lepšími lidmi..

+9/0
2.6.2014 13:12
Foto

J70a81r21o10s63l85a13v 64S56k52o97p96a27l 5628337373989

Samolibí kavárenští pseudointelektuálové pohybující se kolem elitářské strany TOP 09.

+6/0
2.6.2014 13:39

R35o62b27e43r41t 17H66o48r81á24č14e94k 5572836866685

.....je to na stejné úrovní jako "eurohujer" nebo "euronesmysly".

+1/−3
2.6.2014 15:10

J70i21ř57í 88K47a90m55a50r41ý23t 3835807260651

škoda, že za podobné nesmysly nejde taky dávat antikarma!!! chybí zvracející smajlík...

+1/−10
2.6.2014 13:05

Z78d67e93n55ě48k 46Z13a69j63í25č72e27k 2493812178165

Proč?

+3/0
2.6.2014 13:08

M71i64r38o36s16l15a43v 89P17e78t21r 1842290578351

Naše media je brzo nazvou radikální pravicí nebo ultrapravicí, jak to udělala Nova ve Střepinách s francouzskou stranou.

+8/−1
2.6.2014 12:51

M49a81t13ě56j 19P49o18s47p83í98c17h95a83l 2713963189487

"Zvolení Svobodných je průlom pro celou Evropu." Nebuďte tak přízemní, je to průlom pro celý svět, možná i celou sluneční soustavu a přilehlá souhvězdí.....

+9/−8
2.6.2014 12:47

S44l68a58v54o54m20í60r 44B76e85n75e37š 6602837210374

Zvolení svobodných není průlom pro celou Evropu, ale průlomem pro celou Evropu jsou tyto volby v ostatních státech. Starému konceptu EU, který byl nesmyslný od samého začátku, začíná odzvánět.

+16/−2
2.6.2014 12:51
Foto

I74v89o 24C91i71l67i96c34h 1800392281204

Obávám se, že brod je pořád ještě hodně daleko.

+5/0
2.6.2014 13:28

L30u71b91o97m40í75r 26H69r12o80n 4397316673785

Svobodným bude úplně stačit, když to bude průlom pro celou Evropu. Obyvatelé jiných světadílů ať si udělají svůj svět jaký chtějí. Svobodní jim rozhodně nic přikazovat nebo zakazovat nebudou.

+10/0
2.6.2014 13:07

J33a72k80u85b 10M86o79r30a93v56č15í46k 4808470443770

;-DR^

+1/0
2.6.2014 13:07

M25a35r10i39á72n 84B87é45r61e44š 1232192556444

R^;-D

+1/0
2.6.2014 18:06

S67l56a22v48o93m26í47r 79B51e48n88e36š 6242867610594

Dal jsem Vám karmu.

+3/0
2.6.2014 12:41



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.